Bli medlem

Vill du bli medlem i Växjö distansryttarsällskap kontakta Emma Wanér på E-post emma@mnttransport.se.

Medlemsavgifter
Senior: 400 kr
Junior upp till 21 år: 300 kr

Ni kan betala in på klubbens Plusgiro, glöm inte att ange namn på den/dem betalningen avser.
(för nya medlemmar ange även adress och telefonnummer).
Plusgiro 921720-9

Ni kan även betala via swish 1232411627

Viktig info!
Detta påverkar ALLA som tävlar för VDRS!
Nya rutiner kommer göra att era tävlingslicenser inte kommer godkännas automatiskt (vilket de tidigare gjorts) när ni ansöker om dem i tävlingsdatabasen. För att Du inte ska riskera att missa något anmälningsdatum är det därför viktigt att Du betalar in din medlemsavgift i god tid, helst innan tävlingsäsongen börjar samt skickar en screendump till Emma Wanér emma@mnttransport.se som bekräftar att du betalat in medlemsavgiften. Det är Ditt ansvar att se till att du inte missar några anmälnings datum och ändringen kommer medföra öka administration som sker på idellbasis. /Styrelsen

Försäkring som klubbmedlem

Du som är medlem i en förening som ingår i Svenska Ridsportförbundet omfattas av en olycksfallsförsäkring hos oss. Försäkringen ger dig ett bra grundskydd om du råkar ut för en skada när du rider och är framtagen i samarbete med Svenska Ridsportförbundet.
Tryck på bilden för mer info.

Emma Wanér emma@mnttransport.se

Mikaela Linnér
mikaelalinner
@hotmail.com

Kassör
Yvonne Ekelund stallpeak@gmail.com

Ungdomsledamot
Frida Wanér
fridawaner@icloud.com

Linn Gustavsson linngustavsson90@gmail.com

Sara Henriksson
henriksson_sara
@hotmail.com

Felicia Göthberg
felicia.grill96@gmail.com

Ryttare

Klubben består av ett flertal ryttare som tävlar från CR nivå upp till landslagsnivå. VDRS har sedan uppstart av klubben levererat starka resultat och har flertal medaljer på DM, lag SM, SM, NM och har flera starter på EM och VM.

Ryttare som tävlar för Växjö distansryttarsällskap under 2024

Funktionärer

VDRS är ingenting utan alla våra fantastiska funktionärer som ställer upp i vårt och torrt.

Fotograf

Peter Svensson

Facebook: Svenssons Hobbyfoto i Växjö
Instagram: svenssons_hobbyfoto_i_vaxjo

Peter är vår klippa vad gäller foto och film. Han är med på alla våra arrangemang och både filmar och tar kort i ur och skur. Många av bilderna på hemsidan är tagna av Peter.